nízké sebevědomí

Jak zvýšit sebevědomí

Pokud máte problém s nízkým sebevědomím, podívejte se na následující tipy, jak zvýšit sebevědomí krok za krokem:

1. Vezměte si tužku a papír

  • Napište své klady.
  • Napište si své úspěchy. Všechny.
  • Napište si, za co jste vděční.
  • Čtěte si to denně několikrát.

2. Napište si své cíle – jen 5% lidí uspěje; jsou to ti, co mají sepsané své cíle.

3. Vizualizujte – obrazy mají větší moc.

4. Dělejte to, z čeho máte nejvíc strach – největší riziko je neriskovat vůbec.

5. Zlepšete svůj vzhled. Změňte image.

6. Dívejte se lidem do očí.

7. Usmívejte se.

8. Vybírejte si své přátele moudře – lidé, se kterými trávíte nejvíce času, vás ovlivňují a vy máte tendence jednat jako on

9. Poslouchejte relaxační audia na pozitivní programování mysli.

10. A pro další tipy se podívejte na přednášku Jak si zvýšit sebevědomí.

Malý úspěch vede krůček za krůčkem k dalšímu úspěchu. Dostaňte se na vzestupnou spirálu úspěchu!

Nezkoušejte hned velké cíle – začněte s něčím malým, kde máte velkou šanci úkol zvládnout. To vám dodá sebedůvěru. Vy si pak troufnete na složitější a větší úkoly.

photo by: Aunt Owwee

Sebevědomí

Mnoho lidí hledá způsoby, jak si zvýšit sebevědomí. Pokud máme zdravé sebevědomí, vytváříme kvalitní vztahy s ostatními lidmi, intenzivně pracujeme na dosahování cílů a milujeme svůj život. Pokud máme zdravé sebevědomí, nehroutíme se pod tíhou problémů, které život přinese, ale intenzivně pracujeme na jejich vyřešení. Sebevědomí člověka ve velké míře ovlivňuje vztah, který má sám se sebou. Bez kvalitního vztahu se sebou, nemůžeme vytvářet kvalitní vztahy ani s ostatními lidmi. Kvalitní vztah se sebou si můžete vytvořit za pomocí pozitivních afirmací ve spojení se stavem hlubokého uvolnění, do kterého vás zavedou audia na pozitivní programování mysli: Jak si odpustit a mít se rád (obsahuje krátkou techniku řízené relaxace) a Láska k sobě (obsahuje dlouhou techniku řízené relaxace)

Určitě existuje mnoho technik na zvýšení sebevědomí od jednoduchých až po velmi odvážné, ale sebevědomí člověka se začíná vytvářet v dětství, kdy se nám vytvářejí programy v mozku, podle kterých celý život fungujeme a vnímáme, vyhodnocujeme, filtrujeme, co se děje kolem nás.

Lidský mozek funguje jako počítač podle programů, které se vytvořily během našeho dětství. Jakékoliv programy (i program nízkého sebevědomí), které nejsou pro vás prospěšné, můžeme změnit technikou řízené relaxace. Sebevědomí každého člověka je možné zvýšit, záleží pouze na ochotě každého z nás pracovat na svém osobním rozvoji.